Przejdź do głównej zawartości
Więcej niż przez pomyłkę zostałem zaangażowany w życie osób znajdujących się w moim otoczeniu.
Samoistnie stałem się kolejną kartką w ich życiu nie wspominając iż miałem być tylko przecinkiem. Zostałem na stałe mając za obawy tylko fakt, że mogę się przyzwyczaić i później będzie mi czegoś brakowało. Najdziwniejszy jest to, że zdarzają się ludzie, którzy nie chcą mnie zaprosić do swego życia, odrzucają mnie w przedbiegach pomimo mego usilnego starania. Takie przypadki lubię najbardziej, wprawiają mnie w zadumę i każą myśleć nad kolejnym sposobem podejścia ich decyzji i zadania definitywnego ciosu w ich ego. Wydaję mi się (i dobrze zdaje sobie z tego sprawę), że rozumiem wszystkich i potrafię wcielić się w ich osobę bądź sytuację a ostatecznie wychodzi na to, że jednak się myliłem. Ludzie wydawali mi się tak prostą układanką, że domyślnie wiedziałem co trzeba w danej chwili zrobić bądź powiedzieć a jednak zdarzają się wyjątki zaprzeczające tej regule i to właśnie one spędzają mi sen z powiek. Jestem osobą, która stara się pomóc wszystkim i wiem, że czasami robię to na siłę (ale cóż taką mam naturę); dziwią mnie jednak osoby, które po usilnych staraniach nie dają sobie pomóc... Zamknięci na świat, żyją we własnym świecie, z własnymi poglądami i o własnych wartościach. Człowiek jest ponoć stworzeniem społecznym? Gdzie tu sens odosobnienia? Pewnych rzeczy nie zrozumiem nigdy...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pamiętaj by dawać to co najlepsze!

Z szacunkiem podchodź do gór czyiś oczekiwań, omijaj łańcuchy obowiązków, sznuruj porządnie buty swojej ambicji. Wchodź zawsze od południa by mech czyiś czarnych chmur nie przekroczył twojej drogi. Na koniec ciesz się ze zdobycia szczytu ale nie myśl, że większych nie ma i możesz już odpocząć. Hartuj duszę, uchylaj komuś słońca ale to przenigdy się nie poddawaj. Czas w podróży z kimś mija szybciej. Pamiętaj by dawać to co najlepsze!

Obojętność

Mając siebie blisko nie zawsze można dzielić się życiem bo wolnego czasu jest po prostu zbyt mało; ludzie, którzy nie chcą być obojętni zadręczają się tym faktem choć nie powinni. Wystarczy w swoim wnętrzu zbudować świątynie obojętności. ..