Przejdź do głównej zawartości

Siła tkwi w szczególe

Dziwne, śniłem o Tobie, choć łączył nas tylko nieśmiały pocałunek. Los płatając figle przeciął nasze linie życia aby dać nam nie potrzebną nadzieje.
Pokazał nam tylko, że nie warto mieć nadziei, choć warto kochać, nie warta jest też sprawiedliwość choć od czasu do czasu dostajemy to co akurat chcieliśmy. W śnie uśmiechałaś się tylko trzymając mnie za rękę. Czułem się błogo, bo tylko tego potrzebowałem, w oczach twych widziałem zrozumienie, twoja dłoń mówiła, że mi ufa. Widziałem spokojny oddech, choć widzieliśmy koniec. Wszystko zgasło, w ciemności dostrzec można było pojedyncze promienie słońca. Spadaliśmy w dół z uśmiechem na ustach. I obudziłem się pełen wiary w nowe jutro, miałem siłę i ochotę by przeżyć kolejny dzień. Dziękuje A.

Komentarze

  1. W życiu zawsze warto mieć nadzieję, warto kochać i warto czekać na to, co być może nigdy nie nadejdzie. Nie warto łatać dziur materiałem, który nie pasuje do całości... tylko po to, aby zakrywał nagość i chronił przed zimnem..

    OdpowiedzUsuń
  2. Słowo warto staje się ciężarem na wadze Ozyrysa a łatanie nie dobranym materiałem ma sens tylko wtedy gdy sami go nadamy. Nasze życie składa się z pyłu zbieranego w miejscach wielu i tylko od nas zależy jak ono wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pamiętaj by dawać to co najlepsze!

Z szacunkiem podchodź do gór czyiś oczekiwań, omijaj łańcuchy obowiązków, sznuruj porządnie buty swojej ambicji. Wchodź zawsze od południa by mech czyiś czarnych chmur nie przekroczył twojej drogi. Na koniec ciesz się ze zdobycia szczytu ale nie myśl, że większych nie ma i możesz już odpocząć. Hartuj duszę, uchylaj komuś słońca ale to przenigdy się nie poddawaj. Czas w podróży z kimś mija szybciej. Pamiętaj by dawać to co najlepsze!

Obojętność

Mając siebie blisko nie zawsze można dzielić się życiem bo wolnego czasu jest po prostu zbyt mało; ludzie, którzy nie chcą być obojętni zadręczają się tym faktem choć nie powinni. Wystarczy w swoim wnętrzu zbudować świątynie obojętności. ..