Przejdź do głównej zawartości

Prawda czy też nie...



W wielkim oknie
Wielki świat
Złe odbicie
Ciemnych barw


Gwiazdy słabną
Przyszedł czas
Wielki smutek
Mniejszy żal

Czas już odejść
Żegnam Cię
Miej się dobrze
Szczęście śledź

Jedno słowo
Mała rzecz
Ty chcesz odejść
Ja wciąż nie

Wiarą byłaś
Dobrze wiesz
Nie zawiodłaś
Wtedy nie

Miłość ma
Wielką jest
Twoje słowa
Ranią mnie

Błagam wybacz
Byłem zły
Nie pamiętaj
Wymarz sny

(…)

Duża miłość
Rodzi się
Więc gdy możesz
Pilnuj jej

Ja nie mogę
Jestem sam
Czas to zmieni
Mówię wam…

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pamiętaj by dawać to co najlepsze!

Z szacunkiem podchodź do gór czyiś oczekiwań, omijaj łańcuchy obowiązków, sznuruj porządnie buty swojej ambicji. Wchodź zawsze od południa by mech czyiś czarnych chmur nie przekroczył twojej drogi. Na koniec ciesz się ze zdobycia szczytu ale nie myśl, że większych nie ma i możesz już odpocząć. Hartuj duszę, uchylaj komuś słońca ale to przenigdy się nie poddawaj. Czas w podróży z kimś mija szybciej. Pamiętaj by dawać to co najlepsze!

Obojętność

Mając siebie blisko nie zawsze można dzielić się życiem bo wolnego czasu jest po prostu zbyt mało; ludzie, którzy nie chcą być obojętni zadręczają się tym faktem choć nie powinni. Wystarczy w swoim wnętrzu zbudować świątynie obojętności. ..